Ads Top

RATU BOLLYWOOD KAJOL BERMINAT DENGAN FILEM TEMPATAN

Ratu Bollywood Kajol kini hadir ke Malaysia untuk mempromosikan filem terbaru beliau berjudul VIP 2 yang akan ditayangkan pada bulan Ogos 2017. Seperti biasa,  jika Kajol datang ke Malaysia, sambutannya pasti sangat meriah dan mengagumkan. Hampir 2,000 peminat  telah datang ke Jalan Masjid India, Kuala Lumpur untuk menyaksikan perasmian filem terbaru beliau baru - baru ini. Kajol juga dikatakan mungkin beminat untuk berlakon di dalam filem Malaysia jika skripnya menarik. Filem terbaru Kajol ini adalah filem Tamil pertama beliau setelah lebih 20 tahun tidak berlakon di dalam filem Tamil. Turut hadir bersama di majlis promosi filem itu ialah hero filem ini iaitu Danush Kasthuri Raja. 

Gambar Daripada Instragram Kajol Devgan


Sumber : Astro Awani


8 comments:

  1. Comel je pelakon depan sekali tu... huhu

    ReplyDelete
  2. Ok org hindustahe cantik..dah lama tinggalkan zaman2 tengok filem yg sebut 'kiya hoha' ni, last dulu pun cerita Kal Ho Naa Ho ntah tahun bila..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama sangat dah tu. Tapi GV pun dah lama x tengok cite hindi. last pun cite salman khan dengan budak pakistan tu. Hindustani syabas bete sangat kan. hihi. :D

      Delete
    2. Waktu kecoh2 DIWALE ditayangkan dulu, GV tengok?..apebenda "hindustani syabas bete" tu?hahah

      Delete
    3. GV tak tgk Diwale tu. huhu. Tapi tahu lagu filem tu popular. hihi. Oh, itu ayat pelakon hindustani selalu cakap dalam dialog dioarg. hihi.

      Delete

Terima Kasih Sudi Baca. Semoga Semua Murah Rezeki & Berbahagia Selalu. InsyaAllah. Aamin. :D

Powered by Blogger.